هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با ابراز رضایت از وضعیت تیمش گفت: به تعویق افتادن لیگ به سود ما شد.

Amir Pourmand (12 of 14)-13.jpg

اسدالله کبیر در گفت و گو با ایسنا درباره وضعیت تیم بسکتبال شهرداری گرگان اظهار کرد: خدا را شکر تمرین های بسیار خوبی برگزار کرده‌ایم و روند رو به رشدی داریم. بازیکنان جدید ما هم به تیم اضافه شده اند و شرایط مطلوبی دارند و با توجه به اینکه لیگ به تعویق افتاده است فرصت خوبی داریم تا به هماهنگی لازم برسیم. در این روزها نیز تلاش می کنیم تا نکات لازم را در تیم عملی کنیم تا لیگ را با بهترین شرایط شروع کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با اشاره به بازیکنان جدید تیمش افزود: هومن رضایی، ساسون آبراهامیان و نوید فراهانی از فصل قبل در تیم ما هستند و بابک نظافت، پویا تاجیک، عباس محبت و کاوه نورافزا در این فصل به ما اضافه شده اند. با بازیکنان بومی که داریم تیمی خوب بسته ایم که همه بچه ها با شرایطی مطلوب و انگیزه مناسب تمرین می کنند. هماهنگی لازم هم بدست بیاید مطمئنا نمایش خوبی در لیگ خواهیم داشت.

او در پاسخ به این سوال که چه برنامه ای دارد تا تیمش همانند فصل گذشته دچار بحران نشود؟ بیان کرد: بازیکنانی که امسال به جمع ما اضافه شده اند کلاس بسیار بالاتری از بازیکنان فصل گذشته دارند و همه جزو بهترین ها هستند. پویا تاجیک، عباس محبت و دیگر بازیکنان همه با تجربه هستند و بسکتبال را می فهمند. مطمئنا با این نفرات شرایط خوبی خواهیم داشت. از طرف دیگر باشگاه برای بازیکنان تشویق نیز در نظر دارد که در صورت نتایج خوب پاداش به بچه ها می دهیم تا انگیزه خوبی داشته باشند. البته اگر کسی هم عملکرد خوبی نداشته باشد جریمه خواهد شد.

کبیر افزود: خوشبختانه همه بازیکنان در آمادگی خوبی به سر می برند و سرحال هستند و تمرین می کنند. با شرایطی که دارند مطمئنا باید به همه آنها پاداش بدهیم چون معلوم است با قدرت لیگ را شروع می کنند و برابر همه تیم ها عملکرد راضی کننده خواهند داشت.

سرمربی شهرداری گرگان درباره دیدار نخست تیمش در لیگ برتر افزود: با عقب افتادن لیگ فرصت خوبی داریم تا تمرین های لازم را انجام دهیم. همه تیم ها قدرتمند هستند و به نظرم همین که در دیدارهای نخست برابر تیم های مدعی مثل مهرام بازی کنیم باعث می شود تا زودتر آماده شویم. این رقابت می تواند به ما کمک کند و پیشرفت کنیم. ما با تمام توان در این مدت تمرین خواهیم کرد و سعی داریم تا نمایش قابل قبولی داشته باشیم. تلاش ما این است که در این فصل رضایت هواداران را جلب کنیم و نتیجه خوبی بگیریم.

به گزارش ایسنا، فصل جدید لیگ برتر بسکتبال از نوزدهم آبان آغاز می شود.




برچسب‌ها: سوپر لیگ کشور,
[ دو شنبه 5 آبان 1393 ] [ 18:1 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 156
بازدید کل : 178601
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar